Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Best practice efficiënte interne processen: zorgen voor een goed georganiseerde interne opvolging

7 december @10:00 - 12:00

De interne customer journey: hoe wordt de klant goed ontvangen, bediend en opgevolgd door een goed georganiseerd team

Een efficiënte digitale organisatie is een cruciaal onderdeel van je kantoor, is perfect haalbaar én een van de pijlers van de waardering van je kantoor. We bespreken daarom samen goede voorbeelden van team workflows voor een vlotte opvolging van de klantendossiers. Collega verzekeringsmakelaars  komen zelf uitleggen hoe zij goed georganiseerd werken, welke tools ze daarvoor gebruiken en delen hun lessons learned. Zorg ervoor dat je organisatie vlot draait, ook als je er niet bent. We bespreken samen met de deelnemers hoe jij ook concrete stappen kan zetten.

Wat mag je verwachten?

  • Best practices van collega verzekeringsmakelaar waarvan we de workflows bespreken die je zelf kan toetsen aan je eigen kantoor
  • We tonen schema’s en bespreken de tools en software waarmee andere verzekeringsmakelaars zich goed digitaal organiseren
  • Bespreking van de software oplossingen met concrete meerwaarde waarmee je geautomatiseerd met je klanten online informatie uitwisselt
  • Uitwisseling van ervaring tijdens de webinar met de sprekers en deelnemers
  • Tijd voor uw vragen en antwoorden
  • Een praktische eBook over een goede digitale organisatie waarmee je direct aan de slag kan

Je krijgt alle informatie en toegang tot de Digital Broker community waar je alle tools, video’s en tips vindt. Je kan meedoen aan discussies, elkaar helpen en ervaringen uitwisselen. De webinars zijn live, we lanceren polls en bieden alle mogelijkheid tot interactie met de experten en je collega’s, zodat we ervaring uitwisselen leren van elkaar.

👉 Schrijf je in via deze link.

Gegevens

Datum:
7 december
Tijd:
10:00 - 12:00
Evenement Categorieën:
,
Bekijk de site van Evenement