De belangrijkste component van een goede klantenrelatie is de vertrouwensband, waardoor je als verzekeringsmakelaar het aanspreekpunt bent voor heel wat zaken. Tegelijk komen banken en andere spelers met een steeds ruimer aanbod. Collega verzekeringsmakelaars komen uitleggen hoe ze een one-stop-shop zijn voor hun klanten, zo hun eerste aanspreekpunt blijven en tegelijk focussen op verzekeringen en financiële diensten met duidelijke waarde voor beiden. We analyseren de trends en tonen de best practices.
Wat mag je verwachten?
- Bespreking van de trends aan de hand van cijfers
- Best practices van collega verzekeringsmakelaar die zelf komen uitleggen hoe ze werken, welke diensten belangrijk zijn in de uitbouw van de one-stop-shop en welke rol die diensten spelen in hun differentiatie of concurrentie met online verzekeraars of banken
- Bespreking van de tools en diensten die interessant zijn om aan te bieden, en hoe je dat doet in win-win relatie met partners
- Uitwisseling van ervaring tijdens de webinar met de sprekers en deelnemers
- Tijd voor uw vragen en antwoorden
Je krijgt alle informatie en toegang tot de Digital Broker community waar je alle tools, video’s en tips vindt. Je kan meedoen aan discussies, elkaar helpen en ervaringen uitwisselen. De webinars zijn live, we lanceren polls en bieden alle mogelijkheid tot interactie met de experten en je collega’s, zodat we ervaring uitwisselen leren van elkaar.